11
октябрь
2023
Методическая тема школы на 2023-2024 учебный год: «Внедрение механизмов формирования функциональной грамотности как основы повышения качества образовательных результатов обучающихся».
Мектептің 2023-2024 оқу жылына арналған әдістемелік тақырыбы: "Білім алушылардың білім беру нәтижелерінің сапасын арттыру негізі ретінде функционалдық сауаттылықты қалыптастыру тетіктерін енгізу".
Мақсаты: функционалдық сауаттылықты қалыптастыру тетіктерін түсіну және оларды білім беру процесіне енгізу
Міндеттері:
- Функционалдық сауаттылықты қалыптастыру бойынша білім мен ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасының негізгі бағыттарын зерделеу.
- Білім алушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру үшін жағдайлар жасау (ұйымдастырушылық-басқарушылық, әдістемелік, педагогикалық).
- Функционалдық сауаттылықты қалыптастыру тәсілдерін әр мектептің әдістемелік бірлестігі деңгейінде зерттеу.
- Функционалдық сауаттылықты қалыптастыру бойынша білім беру қызметін оқу-әдістемелік кешенімен қамтамасыз етуді әзірлеу.
- Сабақ құрылымына функционалдық сауаттылықты қалыптастыру тетіктерін енгізу.
- Білім алушылардың білім беру нәтижелерінің сапасын арттыру негізі ретінде және оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру мақсатында озық педагогикалық тәжірибені тарату.
Методическая тема школы на 2023-2024 учебный год: «Внедрение механизмов формирования функциональной грамотности как основы повышения качества образовательных результатов обучающихся».
Цель: осмысление механизмов формирования функциональной грамотности и их внедрение в образовательный процесс
Задачи:
- Изучить основные направления Государственной программы развития образования и науки на 2020-2025 годы по формированию функциональной грамотности.
- Создать условия (организационно-управленческие, методические, педагогические) для формирования функциональной грамотности обучающихся.
- Изучить способы формирования функциональной грамотности на уровне каждого школьного методического объединения.
- Разработать учебно-методическое обеспечение образовательной деятельности по формированию функциональной грамотности.
- Внедрять механизмы формирования функциональной грамотности в структуру урока.
- Распространять передовой педагогический опыт по формированию функциональной грамотности обучающихся как основы повышения качества образовательных результатов обучающихся.